Monday, August 8, 2011

aku makin dewasa..tapi dewasakah aku...?


slot kali nie
rasa cam nak kembali mengenang masa lampau
apa yang berlaku dulu2
waktu ku kecik sampai skang yang dh lebih bes0r
[macam thumb drum lak ak rasa]
~~~~~~tp, ak really syukur, alhamdulillah ak dapat keluarga yang bahagia. ada sama nga ak sentiasa..waktu ak dalam macam2 keadaan..mereka terima ak seadanya..tp xdak ler ak nie x blajo dr kesilapan2 lalu~~~~~
[ak lu emang jahat ah...g0ing t0 b a nice person...BERJAYAkah...???]



nie ler aku...
aku bg nampak dua biji mata je ler..
sebab nga mata nie ler ak dapat melihat macam2 benda yang ada kat sekeliling ak
kalau ak buta, ak x kan jumpa macam2 benda
tgk macam2 rupa 0rang
dan yang paling utama sekali:
ak x kan mampu tgk wajah mama nga abah ak..
[alhamdulillah...ak punyai mata]
ak bersyukur sangat2
sebab ak dh cukup sempurna anggota
ak tgk 0wang yang kurang upaya
susah kalau kurang satu daripada anggota
ya ALLAH, kuatnya mereka
kalau jadi kat aku
aku pun x yakin aku mampu atau tak...
sebab aku pun x kuat lagi
...IMAN...
[cuma yang aku tahu..ak keras kepala...asal ak rasa ak x maw buat, ak x kan buat.. hak4..."JANGAN PAKAI PRINSIP AK NIE..ROSAK3"...maw tak nyer ak x buat aktivti PJ y ak rasa x patut..]


makin dewasa nie..ak makin kena belajar banyak bersabar..
bersabar dalam banyak perkara
kadang2 aku rasa ak byk gak ler ilang sabar
ak p0wn manusia biasa jer
x lari dr rasa nk marah 0wang lu 0wang buat salah
tp, ak x dak ler maki hamun jer...[may be er..lu ak nk marah gler2]
~~~~ak nie jenis kepala angin kit~~~~
ak nie byk nangis jer sebenarnya
dr kecik sampai ke bes0r
x berubah2.. payoh dosh nak berubah
[ak nie jiwa sensitif k0t]
lg pun ak jenis pk bukan2 kit
byk benda buat ak sedih tika ak dewasa nie
kalu lu ak sedih sbb ak tak dapat barang2
skang ak sedih sebabkan manusia
macam2 ragam ak jumpa
asal ak jumpa jer..[mesti ada problem er nga ak]
y ak heran nyer..ak ker y buat problem..??[asyik ak jer kena tnya.."pasai per cam nie..??""betulkah..??"---ak xtaw per2 er..]
asal 0wang rasa x maw peduli kat ak, ak jalan je er...
ikut jalan ak sndri....[ak dh kena blajo berdikari...c0z ak 0wang jauh dari family]



ak dah banyak kali dh perbaiki hati ak nie
tiap kali ak sakit, sedih, terkilan, terasa dan macam2 rasa
ak cuba gak bangkit
kuatkan semangat ak
c0z ak taw, 0wang x kan pernah pedulikan apa y ak rasa
jd, ak y kena bangkit jugak...
ak y kena tampal balik hati ak y dh retak berapa kali ntah
[banyak nyer..nasib baik ler ak xdak penyakit hati setakat nie..alhamdulillah..x taw er lu ada.. ak x p check nga dokt0r p0wn]

~~~roomate ak selalu kata: wat per ang pk pasai 0wang, lu 0wang 2 x pernah p0wn kisah pasai ang...!!!! ak try ah... varnish my mind from remember and think of them~~~~~





No comments: