Sunday, August 7, 2011

kiNi

ya..kini rasanya tangan aku nak mencoret rasa jer
bl0g aku nie dh jadi medan juang perasaan aku sndri
aku nk luahkan kat 0wang, susah sangat
nie er wadah perjuangan aku yang mengarut sekali...


soal kawan aku tu
aku pun dah malas nk pk...
semua cam dh berakhir
selalu jer ending dyer heppy ending
tp, bg ak..ending nyer cam x dak kesan jer... [hak4...]


malas ak nk cter benda2 nie.
arie nie ak p teman r00mate ak [sebenarnyer ak jer y gatai nk ikut]
kami p centre square kat kedah
dyer nyer kumpulan kena get prepare tuk present alat bantu mengajar
aiyark..kesian3...drastik t0wl tugasan tu
[dalam ak byk2 asgnment p0wn, smpt g ak merapu kat blog nie]
~~~~~suka atie ak ler kan...astaghfirullahalazim...pose2~~~~~
[jahil nyer pasai]


ak nie sebenar nyer duk itung hari nak balik jer
balik umah er
lama ak dh x balik
sejak ak mai sem baru nie
sedih taw
tapi nk wat cam ne
nasib baik ak ada kawan2 kat sini
y ingt ak duk jauh....y teman ak ke sana ke mari...y sabar nga kerenah ak..
[roomate ak er...HATTIE WAY...zu(senior sains)...nabila(y selalu ajak ku kuar)..wani..effa..nad..
k.ytie..fatin & hikmah..ada g kawan2 ak kt cnie..tp x muat nk tulis semua..hik3...]


ak hitung nyer hitung
ada g 18 hari g..
yuhuu!!!!!!!!!!!!!!! macam 18 tahun..... s0b3[cepat er masa]
bukan per..aboh ak x chat
x lalu makan pasai anak2 tak dak kat umah[sedih neyr ak]
kat umah tggl mak ak nga aboh jer
akak aku kerja..
adik2 ak belaj0
ak p0wn sama er
adik ke -4..UIA
adik ke-5.. SMKA AMALIN AISYAH KELANTAN
adik ke 6...SMKA MAAHAD MUHAMMADI LELAKI..
semua tak dak..kosong er rumah..

sedih nyer...

AKU NAK BALIK!!!
TIME...PLEASE RUNS AS FAST AS LIGHTNING...
[saja jer...main3..mana leh percepat masa...semua dah ALLAH atur nga baik}
nie just bg hiperbola nyer pasai..

No comments: