Thursday, August 11, 2011

sugul - derita hati

pasai per...??
tiap2 kali bentang untuk ALAT BANTU MENGAJAR bagi subjek literasi bahasa, asyik kena jer..
tp, ak sedar ler..ak emang x hebat p0wn..[buat cincai macai jer---hancur gler]
urm..waktu lecterur cakap kat ak cam tu..ak budget c00l gler ah.. [ak bkn pndai p0wn]
ape y ak pk skang nie.. [hbis belaj0 3 taun, ak nk change course...cari tajaan..ak nk belajo kos lain]
ak bukan 0wang y boleh jadi ckgu...
ak x layak macam orang lain
ak x dak sifat keguruan nga pendidik...
nanti budak makan ak [sebab ak bukan sifat menghukum,
tegas, dan macam2 sifat keguruan lain er]
ak tak ada semua tu, macam yang korang ada....
ak x layak untuk ada kat sini
ini bukan tempat ak kan...???
ak dh terlajak dan tak mampu patah balik....
ya ALLAH...



hati ak nie dah rasa cam tampal menampal dah..asyik rosak jer..
ak dh try care others, remember others..
boleh gak ada y kata ak lupa dia..
ak p0wn x taw
[ak y salah--ak x kan salahkan 0wang, apa yang korang rasa itu hak korang]
ak dah xtaw nk buat apa...
ak try jaga hati 0wang.. hatta atie ak nie kadang2 terluka
ak x minta 0wang jaga hati ak
ak x kan mtk 0wang cares ak
apa2 p0wn y k0rang buat, k0rang ingt ak atau tak
k0rang kisahkan ak taw tak
itu hak k0rang..... [kalau owang x ksah kan ak..ak yakin k0rang p0wn leh hidup...sbb ak bukan sape2 bg k0rang--biar ak terluka...sikit jer..dari ak lukakan hati kawan2 ak y lain...]


orang kata ak dah xdak apa2
apa yang ak ada..ak ada keluarga yang tunggu ak tamat belajar
samada ak mampu atau tak
semua letak atas usaha ak...
apa p0wn y k0rang benci pasai ak...ak just wants 2 say thanks 4 it
c0z..itu y k0rang akan ingat sampai bila2..




‎~ urm..kawan2 y merasakan saya melupakan mereka..saya minta maaf... saya cuba supaya sentiasa ingat k0rang.. kalau k0rang rasa cam tu, saya mintak maaf.. [saya suka mintak maaf, sbb saya selalu buat salah]
kalau cam na pp0wn k0rang layan saya, saya ucapkan ribuan terima kasih kerana sudi bergelar kawan saya... apa pun pndgn k0rang y sampai pd telinga saya, saya ucapkan ribuan terima kasih... ~




























2 comments:

Hattie Azmi said...

hoi! dok wt tacing pa?lek luu!

nOoR aSiaH said...

hak..ak suka touching skrin nie... hik3...